Reforma systemu opieki zdrowotnej w Massachusetts – rozszerzenie zasięgu, eskalacja kosztów ad

Ponadto, w porównaniu ze średnią krajową, koszty opieki medycznej na osobę w Massachusetts są wysokie. Aby utrzymać publiczne i finansowe zaangażowanie w nowe programy, kontrolowanie kosztów to 110% wyzwania na następne kilka lat – powiedział Jon Kingsdale, dyrektor wykonawczy Commonwealth Connector. Miesięczny koszt jednego członka w subsydiowanym programie ubezpieczeniowym wynosi 352,43 USD, co stanowi kwotę przewidzianą w budżecie i znacznie mniej niż średni koszt sponsorowanego przez pracodawcę ubezpieczenia w danym państwie. Nie ma miesięcznych składek dla dorosłych zarabiających mniej niż 150% federalnych wytycznych dotyczących ubóstwa (w 2008 r. 151212 dolarów dla osoby fizycznej i 31 812 dolarów dla czteroosobowej rodziny); Składki dla osób, które zarabiają od 150 do 300% federalnych wytycznych dotyczących ubóstwa, są ustalane według skali ruchomej, z maksymalną stawką dla osoby w wysokości 105 dolarów miesięcznie. Około 70% osób, które się zapisały, nie płaci żadnych składek. Osoby, które kwalifikują się do korzystania z Commonwealth Care, mają dostęp do niedrogiego ubezpieczenia; Medicaid obejmuje dzieci osób dorosłych zarejestrowanych w Commonwealth Care.
Wymóg posiadania ubezpieczenia jest egzekwowany za pomocą zwrotu podatku dochodowego. Ogólnie rzecz biorąc, Departament Revenue w Massachusetts stosuje harmonogram przystępności przyjęty przez Commonwealth Connector oraz inne informacje finansowe i ubezpieczeniowe w celu zweryfikowania samodzielnie zgłaszanych informacji na temat deklaracji podatkowych i ustalenia uprawnień do zwolnień ze względu na wyjątki. W 2008 roku maksymalna kara za brak ubezpieczenia wynosi 912 USD. W 2007 roku było to 219 USD. Przewiduje się, że dochody z tej kary wyniosą 8,5 miliona dolarów w roku podatkowym 2008.3
W czerwcu 2008 r. Departament Revenue wydał wstępne dane na temat informacji o ubezpieczeniach zdrowotnych zgłoszonych w sprawie deklaracji podatkowych w 2007 r., Obejmujących 86% złożonych wniosków podatkowych. Spośród podatników wymaganych do złożenia informacji ubezpieczeniowych tylko 1,4% nie spełniało wymogów. Około 168 000 z 3,34 miliona dorosłych (5,0%) stwierdziło, że pod koniec roku nie posiadali ubezpieczenia zdrowotnego. Na podstawie harmonogramu dostępności, około 97 000 zostało uznanych za ubezpieczenie w stanie sobie pozwolić – 86 000, którzy zapłacili karę, a 11 000, którzy złożyli apelację. Około 62 000 zostało uznanych za niezdolnych do ubezpieczenia i dlatego przysługuje im zwolnienie. Ponadto około 9000 podatników zgłosiło zwolnienie religijne, a około 200 uzyskało już certyfikat zwolnienia , ze względów finansowych, od Commonwealth Connector. Około 10% mieszkańców nie składa deklaracji podatkowych lub nie są rozliczani na podstawie dochodów innych osób, więc rzeczywista liczba bez ubezpieczenia zdrowotnego jest prawdopodobnie wyższa.
Od stycznia 2009 r. Osoby z ubezpieczeniem zdrowotnym muszą mieć plany zapewniające minimalny zasiłek kredytowy . Spośród innych wymogów, takie plany muszą obejmować przynajmniej trzy wizyty u lekarza dla osoby fizycznej lub sześć dla rodziny przed naliczeniem ewentualnego udziału własnego, a także musi oferować ubezpieczenie na receptę (z limitem oddzielnego odliczenia w wysokości 250 $ dla osoby fizycznej i 500 $ dla rodziny). Jednak roczne odliczenia (ograniczone do 2 000 $ dla osoby fizycznej i 4000 $ dla rodziny) oraz wydatki z kieszeni (ograniczone do 5 000 $ dla osoby fizycznej i 10 000 $ dla rodziny) mogą być bardzo wysokie.
W 2008 r. Ubezpieczenie zdrowotne w Massachusetts jest uważane za przystępne – niezależnie od składki – dla osób o dochodach powyżej 52.501 USD, dla par o dochodach powyżej 82.501 USD, a dla rodzin o każdej wielkości powyżej 110 001 $, zgodnie z Commonwealth Connector
[patrz też: tętnica zasłonowa, szyszynka dmt, choroby somatyczne rodzaje ]